به نام او"

غم تکانی مثل خانه تکانی است. خانه فقط تمیز می شه. همین. غم تکانی هم مثل همینه. فقط غم هات مرتب می شن. همین. نمی شه دور ریخت.

*رضا امیرخانی

سلامم:)

راست میگه والا..ولی بدک نیست گاهی همین تکان دادن غم...بعضیا همینم از خودشون دریغ میکنن..

خب دریغ نکن این کارو دختر گل,پسر خوب,شما دوست عزیز,

حتی خودم(خودم , نکن این کارا رو:اخم)

بعد بعضیا رو اصن نمیشه از فاز غم و غصه دراورد.قیافشون 2 سال گریه داره همیشه خدا !خب حداقل اولویت بندی که میشه کرد...نمیگیم بخند ولی لااقل اینقدر تلخ نباش.

حالا یه سری دیگه همیشه عضو خنثی به حساب میان ولی قشنگ بلدن حال خوش بقیه رو ناخوش کنن:|

به خیالت اگر انگشتر به دستت کنی و از صبح تا شام معتکفِ مسجد شوی و زیر لب کانه قل قل سماور ذکر بگویی، چیزی می شوی؟ به هوا پَری مگسی باشی، بر آب روی خسی باشی، بی‌جا گفته که دل بدست آر، تا کسی باشی… حکما باید دل از دست داد. نه که به دست آورد. دل از دست داده، کس باشد یا ناکس، باکش نیست.

*رضا امیرخانی


خب حرف حق جواب نداره..آقا ما توقع نداریم دل به دست بیاری ,فقط حال خوبمونو خط خطی نکن.

جدا من اگر یه همچین آدمی رو نمیشناختم باور نمیکردم حرف رضا امیرخانی رو..

میشه آدم سه وعده نماز جماعتش و هر روز زیارت حرمش ترک نشه ولی اینطور قادر به شکستن دل بقیه باشه.:|

خدافظ:(

-----------------------------------

+ دل الکی خوش خریداریم....میخواهیم کمی زندگی را به بازی بگیریم

+پست هامون کم شده...داریم سعی میکنیم کمتر چرت بگوییم:دی

+نگفتن خیلی از حرفا دلیل بر نفهمی نیست...ویتامین اعصابمان کمی پایین آمده.!

+ اربعین رو تسلیت عرض میکنم+التماس دعا زیاد+کربلا یادتون نره,حتما از خدا بخواهید.


بعدا نوشت:امتحانش کنید..جالبه..خب حالا آرزوئه دیگه...میشه رو گوگل مپ نوشتش...شاید بقیه بهش بخندن...خدا زودتر دست به کار بشه:دی

فقط یه چیزی بدون ... باز نمیشه باید با ... آرزوهاتونو لود کنید:دی

یه نگاهیم به آرزوهای بقیه بندازین...!!!!!!!!

قشنگترین آرزویی که من دیدم:peace 4 every one

خنده دارترینی که دیدم:living with my boyfriend 

=))))))))

لینک مورد نظر